Sagen åpner Kollen i kveld

by

Foto: Scanpix

Her er det full forståelse til dem som har lyst til å se kollensjefen, Roar Gaustad, hardt i øya. Jeg skjønner at når Bredesen og Aalbu går ut så hardt som de gjør, så er det fordi de antakelig har sett seg innmari lei på de anale hoppsjefene.

Men dette er nå likevel sånn jeg velger å se på saken:

Hvem i helvete er Romøren? Han har jeg aldri hørt om. Hvem i all verden kommer til å huske han når alles øyne er på Sagen?

Anette Sagen er tidligere kronet kvinnekonge og jeg skal kjøpe festhatter og kake til kveldens seanse.

ps. Flau sak. Vipp den mannen pent ut av lederposisjon.

Bredesen er dagens kvinnekonge! Respekt, mann. At en så høyt respektert hopper går ut i en gallastund som som dette og benevner foul play er rett og slett diggbart.

Stikkord:

6 kommentar to “Sagen åpner Kollen i kveld”

  1. Håkon Says:

    Å nei du, det er en liten detalj riksavisene ikke har påpekt. Hvem hopper rett etter Sagen i åpningsrennet?

    Jeg burde kanskje ha bittelitt dårlig samvittighet, men jeg innrømmer at jeg håper på et stort publikum som ser den gode muligheten det er å gi Romøren en klar og direkte stemningsrapport ettersom «prøvehopperen» også deltar i åpningsrennet.

    Gi Sagen kollenbrølet som løfter, og gi Romøren følelsen av at hoppet hans er en ordentlig nedtur.

  2. kvinnekongen Says:

    omg! ER dette virkelig sant??
    Det kan bli en følelsesladet kveld.

    Jeg skulle gitt vanvittig mye for en plass på tribunen!

    For en sleip fucketi fuck – han burde visst at dette var lavmål.

  3. kvinnekongen Says:

    Hoppsjefen m/guttegjeng har jo satt seg over en superpopulær avgjørelse.

    Jeg synes en tilbakemelding er absolutt på sin plass.

    Om Kollenfolket har litt mot i hjertet og litt vett i pannen burde de uttrykke sine sentiments.

  4. Einar Næss Jensen Says:

    http://www.aftenposten.no/meninger/kommentatorer/madsen/article3550547.ece

    Godt poeng at NRK også burde få litt pepper.

  5. tonemerethe Says:

    Herlig blogg🙂 Denne må jeg abonnere på!

  6. kvinnekongen Says:

    Hei tonemerethe og takk for det! Håper å høre fra deg igjen🙂

    Tommel opp, – Kvinnekongen.

Legg igjen en kommentar

