Nostalgia

by

Good Ol’ Love

Stikkord:

4 kommentar to “Nostalgia”

  1. chicida Says:

    ah, historie-time med masta ace, nydelig! så Masta Ace og Edo G i london i november, desverre hadde arrangørene oversolgt billetter, så sardindansen var eneste mulighet en hadde til å bevege seg.. skjekk tag’en din, du mangler en ‘s’🙂

  2. kvinnekongen Says:

    Mangler en s sier du?? Her tar jeg meg bryet med å lage en tag og så lager jeg en som mangler en S! Det skal jeg fikse asap!

    Jeg er forresten fra meg av missunnelse. Spaghettidans none the less. Den konserten må ha vært heftig!🙂

  3. chicida Says:

    Det var en fantastisk bra konsert, men på grunn oksygenmangel og side-sild med altfor spisse finner endte vi opp med å ta plass i baren og følge med fra derfra. Og det ble litt som å komme på tiårets beste hjemmefest, og stå utfor vinduet og se på. Ikke helt det samme.

  4. kvinnekongen Says:

    Å. nå fikk jeg vondt i magen! Nå er s’en der i alle fall.

Legg igjen en kommentar

