♥ Valentins day ♥ MadMullah ♥ Beaterast ♥

by

Gule Konge, profet og prest. Spåmann og mullah,  imam og vert, vil du være min Valentine? Du er min Valentine!

…Sammen med @Beaterast som jeg elsker veldig, veldig høyt. Dere er like lite platoniske begge to. Vi vet alle sammen at alt har en ende (utenom evig kjærlighet) og derfor (her er en varm kopp kaffe og en croissant, som ikke smuler, til hver av dere) er dere SÅ heldige som har meg. For er det en ting jeg alltid har… så er det en plan B. Her er vår (plan B):

*Jeg bestemmer at dere kan bestemme at Jeg er Paul, MadMullah er Mike Jack og Beate er kona til Paul.
You are very sweet
You are very smart
And I love you
With all of my heart.

Stikkord:

6 kommentar to “♥ Valentins day ♥ MadMullah ♥ Beaterast ♥”

  1. Mad Mullah Hastur Says:

    Tusen hjarteleg takk, min kjære. Eg skal sørge for å vie delar av dagens innlegg til dette .

  2. Beate Says:

    Oh! Vi har godt rundt og synget «say say say» i timesvis nå. Har ikke sett den videoen på 20 år. Konge!

    Og takk, takk, takkt, søta!

Legg igjen en kommentar

