Godt nytt år!

by

Et fabelaktig innlegg hadde jeg tenkt til å skrive. Der jeg virkelig takket alle lesere for det fine året 2009 har vært for Kvinnekongene. Og flere lesere skulle jeg nevne ved navn. For ikke snakke om de flotte skribentene som har gjestet og laget herlige tekster om kule, tøffe og sterke kvinnekonger. All my love. For det er jo sånn i disse sosiale mediesfærene at man liksom blir venner. Skikkelig gode venner. Vi er flinke til å heie på hverandre, til å krangle med hverandre, diskutere og om alt dette har vært fantastisk – så har det kommet litt overraskende på, faktisk. Dere er så forbaska reale og deilige, folkens.

Kvinnekongene har drevet denne opprustingen i ett og et halvt år. 2009 har virkelig føyset knallgode folk denne retningen kontinuerlig og noen av disse har jeg tom fått møte irl. Jeg har et usjenert ønske om flere slike anledninger i 2010.

Det ble ikke tid til det omstendelige, men håper dere senser en følelsesladet kjærlighetserklæring til alle som svipper innom denne url’en fra tid til annen. Kjære dere: i 2010 fortsetter ferden mot kvinnekongedømme. Let’s roll out ; )

8 kommentar to “Godt nytt år!”

  1. Lothiane Says:

    Hurra! Du er så bra!

    Og.. et nydelig bilde..!

    Et riktig godt nytt år ønskes deg.🙂 Håper vi ses igjen!

  2. kvinnekongen Says:

    Åh! – Takk, så generøst : ) Du er jo en av de vidunderlige bloggerne -laget av hel ved- som jeg på forunderlig måte har møtt! Med kongelig tilbehør faktisk, som seg hør og bør, egentlig ; ) Kjempegøy! Håper også vi sees snart.

    Ønsker deg alt det beste for 2010!

  3. Hjorthen Says:

    Godt nyttår herfra også, godt at noen holder bloggekoken oppe!

  4. kvinnekongen Says:

    Takk! Kvinnekonger er langt i fra sin endelige form. Easy does it. Og morro skal det være på veien:) hadde vært ganske sweet og drevet med dette 24/7🙂 En ekstra nyttårsklem til bloggesfærens mesterblogger.

  5. ~SerendipityCat~ Says:

    Litt forsinka, men ønsker deg et riktig super Godt Nytt År! Er veldig glad for å ha blitt kjent med både deg og bloggen, og gleder meg til å følge veien videre!!

    ~Nyttårsklem~

  6. kvinnekongen Says:

    Det synes jeg også har vært helt gull! Å finne deg, altså! Ønsker deg god bedring og et herlig 2010! Et slengkyss til deg. Godt nytt år!

  7. chicida Says:

    godt nyttår til deg og alle kvinnekongene, og ja bildet var veldig fint! er det ditt? i såfall håper jeg du fotoblogger mer også i fremtiden🙂

  8. kvinnekongen Says:

    Og til deg Chicida! Veldig gøy å se deg her og håper vi sees i Oslo i fremtiden😉 Bildet er mitt. Jeg tar masse bilder – men vet svært lite om det gyldne snitt, blender og lukketid… Har prøvd å lære meg det i en årrekke. Men fotogleden er der 100%! Hvis du er på facebook så hook opp der. Jeg har laget en fotomappe som alle kan forsyne seg av og manipulere fritt, hvis noen trenger bilder til bloggene sine e.l. Ikke veldig mange der enda, men har tenkt til å være raus. Hyggelig med kompliment for dette bildet, og kommer til å fotoblogge litt mer : )

    Godt nytt år!

Legg igjen en kommentar

