Visualisering og sommerfugler

by

For en rolig gutt. Det er ikke mer en et halvt år siden dørene smalt og nå er han så stille. Og balansert. Åtteåringen.

Mamma, denne dagen forvirrer meg. Når kommer Max og når skal vi dra i morgen?

Sure, hun. La for all del ikke verden forvirre deg. Men Max ringer i løpet av dagen og sier når han kommer. Vi får tenke på andre ting så lenge. Og i morgen. Vi står opp. Spiser en skive. Tar trikken til Oslo S. Flytoget tar 19 minutter og så er vi på Oslo Lufthavn. Der tar jeg meg en kaffe og du tar en?

Iste

Iste, ja. Så sitter vi der litt. Og mens vi gjør det pugger vi litt gloser. Vi tar en konkurranse og skriver poengene våre ned i reisedagboka. Så blir det endelig vår tur. Vi flyr i noen timer og så er vi i Barcelona. Vi venter på bagasjen, finner flybussen og i løpet av kort tid vil vi være på Plaza Catalunya. To og et halvt kvartal skal vi tusle, til vi kommer til vårt hostal. Det er som strekningen mellom deg og Max ganger tre. Der Max bodde før, altså.

4 kommentar to “Visualisering og sommerfugler”

  1. chicida Says:

    mmm, vekklengsel….
    http://chicida.wordpress.com/2009/09/26/ordliste/🙂

    • kvinnekongen Says:

      Veldig fint ord🙂

      Jeg ble så inspirert av den bloggposten, at jeg tror jeg kommer til å bite/herme etter deg litt. Hvis det er lov? En liten samling bilder som min egen lille Fernwehe…

  2. ~SerendipityCat~ Says:

    Håper dere får en super tur!

  3. kvinnekongen Says:

    Det hadde vi virkelig – og takk🙂

Legg igjen en kommentar

