Via

by

@robynkonichiwa

4 kommentar to “Via”

  1. Jenny Gunnarsson Payne Says:

    Hej!

    Ursäkta att jag skriver detta i form av en kommentar–hittade ingen e-postadress att kontakta dig på.

    Jag heter Jenny, jag är feministisk kulturforskare och arbetar för närvarande vid Stockholms universitet. Jag har tidigare forskat om feministiska fanzines och varit involverad i projektet http://www.grassrootsfeminism.net. För närvarande skriver jag om feministiska onlinemedier, och fokuserar just nu särskilt på feministiska bloggar. Jag har följt din blogg med intresse sedan en tid tillbaka och undrar därför om jag skulle kunna få intervjua dig för mitt pågående forskningsprojekt.

    Intervjun skulle i så fall antingen kunna vara i form av en e-postintervju (på ‘skandinaviska’ eller engelska) eller en inspelad intervju via Skype (beroende på vad som passar bäst för dig). Intervjun behandlas konfidentiellt och med stor hänsyn till den intervjuades integritet.

    Om du skulle ställa upp på detta skulle jag också gärna vilja publicera en redigerad och mer ‘medievänlig’ form av intervjun på www. grassrootsfeminism.net på engelska–denna skulle givetvis godkännas av dig innan publicering, och även här kan du använda pseudonym om du vill.

    Din medverkan skulle vara oerhört uppskattad och hjälpa mig att öka förståelsen för samtida feminism online!

    Tack på förhand!

    Med förhoppning om svar,

    Jenny

  2. Øivind Nordahl Says:

    hmmm🙂 Den dansevideoen – Elvina er jo skikkelig talentfull. Gøy å se!

  3. kvinnekongen Says:

    Ja, jeg synes den er knall!

Legg igjen en kommentar

