Ice Cube – Gangsta Rap Made Me Do It

by

Blame Sondre B.

Han fikk meg til å innse at det er lett å lenke opp feil. Miss Man, ass.

2 kommentar to “Ice Cube – Gangsta Rap Made Me Do It”

  1. SondreB Says:

    Veldig kraftfull sang og musikkvideo, likte den veldig godt. Takk for at at du delte et åpenbart «stjålet» åndsverk. Musikkvideoen er nå sett av over 10 millioner mennesker, fantastisk! Jeg ville sannsynligvis aldri hørt eller sett denne hvis du ikke hadde delt den, takk til deg! Nå har jeg kjøpt sangen på Platekompaniet sin MP3 butikk, lurer på hvor mange andre som har kjøpt sangen på bakgrunn av filmen?

  2. kvinnekongen Says:

    1. Fuck off. Aner ikke hva du snakker om, jeg må ha linket opp feil et eller annet sted.
    2. Lufta er fri for alle.
    3. Det er ikke min blogg

Legg igjen en kommentar

