Kvinnekongen på Facebook

by

Kvinnekongen er nå å finne på Facebook.

Jeg tror det er et lovbrudd. Man skal egentlig være en ordentlig person, tror jeg, for å ha en facebookkonto – Kvinnekongen er jo en konge og langt fra laget av vanlig kjøtt og blod. Men det blir jo feil å drive å nekte Kvinnekongen saker og ting, så get busy. Hvis du vil, vil jeg.

Kvinnekongen Paraklausithyron | Create Your Badge
Kvinnekongen Paraklausithyron

8 kommentar to “Kvinnekongen på Facebook”

  1. Beate Says:

    Du vet at du kan ha en tilhenger side? Det fungerer så og si som en profil, men da er man ikke privatperson, men noe alle kan bli tilhenger av.

  2. kvinnekongen Says:

    hmm. det får bli plan B. Fan er det skumleste ordet jeg vet om. Bedre med venner da, er det ikke?

  3. Beate Says:

    Tja, fan og tilhenger er jo ikke helt det samme?

    Og vi trenger jo en kvinnekonge vi kan være tilhenger av!🙂

  4. kvinnekongen Says:

    *rødme*

    Nå får vi se da..om facebookpolitiet kommer og legger Kvinnekongen i jern.. det skulle tatt seg ut!

  5. Undre Says:

    Det har gått bra for min del i mer enn et år nå, så du trenger nok ikke bekymre deg så veldig over å være ulovlig fjasboker.😉

  6. kvinnekongen Says:

    Godt å høre. Det siste jeg vil er at noen kommer å stikker fingrene i min te!

    😀 Takk!

  7. Undre Says:

    Du kan jo alltids bytte navn til Kvinnekongen. Navnereglene har jo blitt så liberale nå.😉

Legg igjen en kommentar

