Breakadawn | De La Soul | Music Video | MTV

by

Måern. Denne er fin. Supersmooth. Sampelet er tatt fra ‘I can’t help it’, album: ‘Off the wall’. Jeg er på MJanerkjennelsestippen. Denne er fin, men jeg har flere fete bak øret. Seinere…

Vodpod videos no longer available.

more about «Breakadawn | De La Soul | Music Video…«, posted with vodpod

4 kommentar to “Breakadawn | De La Soul | Music Video | MTV”

  1. ingerhege Says:

    Av dine utvalgte er dette min desiderte favvo. Deilig!

  2. kvinnekongen Says:

    Hallo!

    Den er alene om å være skikkelig nice og vældig kjækk😉

    Det er jeg helt enig. Det som forundrer meg litt er teksten da, som er litt all over the place… men alle disse Mjlåtene er kule på hver sin måte egentlig, vel?

  3. ingerhege Says:

    Jo den er såklart den smootheste og letteste. Jeg er en pingle. Og enig i det med teksten, men så er den likevel så go’ for øra at jeg velger å ikke bry meg;)

  4. kvinnekongen Says:

    he, he, he… det er jeg som er uhøflig – kan ikke klage på slik en feelgoodlåt!

Legg igjen en kommentar

