Alt in arda?

by

Mannen: Jeg liker ting som de er jeg. Jeg synes det er fint. Men du vil jo ha mer likestilling, ikke sant?victoria-bitter

Kvinnen: Hell no! Hvem i all verden ga deg den ideen? Jeg synes tiden er kommet for å la kvinner styre skuta.

Mannen: Ja, jeg skjønner. Sikte høyt, settle for less. God strategi, bare du ikke priser deg ut av forhandlingen.

Kvinnen: Nei, nei. Jeg er ikke ute etter å forhandle. Ikke ute etter å spørre om lov. Heller ikke dele. Dere har hatt en sjangs. Dere feilet. Fatalt. Vår tur.

Otra cerveza, por favor! Una Victorian Bitter. Me parace una chela bitter!? No, no, no. Allegria esta total. Save the earth, man!

Ikke vil jeg gi fra meg permisjonsrettigheter, heller nei! Jeg sier det igjen: Ikke rob mor. Anniken, ikke gi slipp!

Legg igjen en kommentar

