Chiao!

by

gutt-og-jente

Hvorfor ikke poste en gammel liten sak som har ligget bakerst i skuffen en stund. En liten observasjon fra en kvinne som prøver å si noe om den forbausende høye turn-over strategien enkelte forhold bærer med seg.

Jeg er i besittelse av nøklene til Mr. Pass It. Vi er inneforstått med at denne tendensen vi har fått til å synkronisere tid og rom med hverandre, det er en fling og vil ikke vare evig. Når det kommer til forhold er det én skikkelse som beskriver meg med en nanofysikers nøyaktighet: Selveste dyyt dyyyyt, Bippetøffen: The Roadrunner.

Jeg  elsker bare Mr. Pass It og Mr. Pass It har bare en rap og den går på repeat:

«Chiao, jeg heter Mr. Pass It. Jeg er nå en mann, aka en Rollin’ Stone: Der jeg legger min hatt – der har jeg mitt hjem. Jeg blir ikke lenge, baby. Nyt meg, mens du kan. Jeg har egentlig et ben på andre siden av dørstokken din allerede. Chiao betyr både ‘hei’ og ‘ha det bra’, visste du det? Chiao.»

«Chiaaooooooooooo»

bippetc3b8ffen

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

