Meme

by

Før jul ble jeg jaggu tagget av Rullerusk og det betyr at det er min tur til å snøre sammen seks (u)interessante ting om denne kvinna. Reglene er som følger:

Reglene:
1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Angående tagging, er usikker på hvem som har levert meme’r siden jeg ulykkeligvis har vært offline i halvannen måned…jeg holder meg til et par som har vært innom Kvinnekonger den siste tiden og håper det er god stemning..

(U)interessante ting om kvinnekonga:

  1. Rullerusk sin post om kroppskunst inspirerte, så her er en fra meg. På håndleddet. Tatt hos Kunst med Puls for 6 år siden.

tattooo2

2.   Lotusblomster. En for hver av guttungene og en for gud vet hvem. Tatt hos Isa, i 2008.

tattoooo

3. Grills. Ikke noe jeg har, men noe jeg har ønsket meg til festlige anledninger i en årrekke.

grills

4. Urbanist, javisst. Jeg er egentlig utdannet byplanlegger eller noe der omkring. Byteoretiker…  I denne sammenheng vil jeg gjerne dele med dere noe av det mest absurde jeg har kommet over hva gjelder appropriering av eiendom.

18 år gammel var jeg på interrail med noen venninner. Vi kom i snakk med en kompis som fortalte om en okkupert borg rett utenfor Roma. Vi dro dit, det var mørkt, vi gikk gjennom et lite skogholt, vi så en vollgrav, bjelkede porter, bål i tønner, pønkere som så ut som en blanding av bakgårdskatter, cherokee og keltiske krigere. Og disse menneskene hadde holdt stand i denne schvære borgen i tiår.

Nå ser det ut som om det er lettere å være turist i Forte Prenestino hvor man kan se fantastiske veggmalerier, tattoosjapper og alskens morro, for ikke å snakke om konserter med Specials og mange andre store navn. Festival har de og.

forte-prenestino2

Tre ord: Birra, donne & ciminiere:

5.   Mitt favorittord er joystick. Synes ordet fikk en ufortjent kort fartstid i en verden av full av fallos.

6.   Som DJ er jeg gitt navnet DJNorge.

Graadig, Bloggmeister, Prosalosa, Kathleen

Stikkord: , , , ,

4 kommentar to “Meme”

  1. Kathleen Says:

    Å, en tagg! Men jeg har gjort denne taggen før… Mitt DJ-navn er DJ Animal Slaughter. Øhm. Eller, vi er jo en duo da. Og vi er vegetarianere….

  2. kvinnekongen Says:

    Det er utrolig viktig å ha et DJ navn som ikke tåler dagens lys. Jeg er himla sent ute og skal vel være rimelig sikker på at taggene mine er utrolig usynkroniserte i tillegg til helhjerta duplikater i ett tilfelle. Klukk, klukk.

  3. Imelda Says:

    Altså, det er jo litt urettferdig at jeg blir tagget to ganger. Jeg bare sier det. Haha.

  4. kvinnekongen Says:

    Hi, hi. Nå bli’re vel buksevann.

Legg igjen en kommentar

