Så vet man det…

by


logo
Hva slags type menneske er du?
Mitt resultat:
Individualistisk intellektuell!
Du driter i hva folk måtte mene om deg, og det står det respekt av. Du er intelligent, men har ikke noe stort behov for å vise det fram – det skinner liksom gjennom, helt naturlig. Folk har alltid sett litt rart på deg og syntes du var litt merkelig, men det er slik du liker det. Du er kreativ og bruker mye av tiden din på å utfolde deg innenfor det kreative feltet du har valgt deg, og her gjør du det over snittet bra. Fortsett slik!
Ta denne quizen på Start.no

13 kommentar to “Så vet man det…”

  1. ~SerendipityCat~ Says:

    Det må jo være en bra kategori å havne i!

  2. minneapolise Says:

    Jeg fikk det samme, betyr det at jeg er litt kvinnekonge?😀

  3. rullerusk Says:

    haha, jeg fikk den kategorien jeg og. Vi ruler ass. Har forresten tægget deg med et meme (bare se min blogg), så hvis du har lyst kan du utlevere 6 spennende/uspennende fakta om deg selv🙂

  4. kvinnekongen Says:

    Det var den beste kategorien. En ting er sikkert: SerendipityCat, Minneapolise og Rullerusk er klare kvinnekonger😀. Selvsagt!

    Vi er jo kvinner. Og konge. På en gang. (Ok, denne siste har jeg ikke funnet på selv.)

  5. kvinnekongen Says:

    Tenk hvis vi hadde havnet i kategorien A4-mann, mannen i gata. (Som faktisk var en kategori) Ha hah! Det ville ikke vært stas.😦

  6. viljar Says:

    Det var jo god omtale!🙂

  7. Mona Says:

    Meg og.
    59, 50 % av alle som har tatt testen faktisk… folk flest er altså best, og
    mannen i gata er den nye særlingen!

  8. gry Says:

    Jeg er MANNEN i gata. Fuck all y’all!

  9. gry Says:

    Jeg vil bare opplyse om at jeg fant «løsningen». Tok testen en gang til og svarte akkurat det samme bortsett fra «JA, æ e kreativ» istedenfor nei, jeg er lat. Og vips: individualistisk whatever. Kreativitet er oppskrytt.

  10. Imelda Says:

    Dette kan ikke stemme. Jeg er lat, og innrømmer det lett. Men endte fortsatt som individualist. Faen. Nok et potensiale å leve opp til.

  11. kvinnekongen goes Count Macula Says:

    Kvinnekongen er fortiden i North Carolina. North Caroline er det stedet kvinnekonger drar til når de dør, eksisterer i skam, forelskelse, under press fra lånekassa, bedriver studiepoengrytteri, har reinstalert technics 12-10ére og igjen går under det dundrende gode navnet DJ NORGE og/eller kvinnekongens ´partner in crime´ aka elektronisk data apparatur aka PC oppfører seg bakstreversk, vil ikke våkne til liv, hiver seg oppi PCvesken og drar tilbake til forhandler i trass og obsternasighet…

    Og en ting til: Macintoosh me sideways. Førmilleniumsk mac er crap. Kan ikke lage poster, hakke tid, hakke makk…I´LL BE BACK.

  12. kvinnekongen goes Count Macula Says:

    Når det kommer til mannen i gata: Jeg vil gjerne ta en kopp kaffe med deg, før du kommer på WWFs liste over truede arter.

  13. kvinnekongen goes Count Macula Says:

    Rullerusk: Meme, klart jeg kan! (Når jeg kan da, så klart.)

Legg igjen en kommentar

