Coraline (2009)

by

Det er ting som tyder på at Coraline er en ung lovende kvinnekonge in the making.

Stikkord: , , , , ,

7 kommentar to “Coraline (2009)”

  1. vaarloek Says:

    wow, fantastisk! man kan ikke anna enn å digge neil gaiman.

  2. vaarloek Says:

    dette burde forresten helt klart vært Julefilm, spørrumæi.

  3. kvinnekongen Says:

    Enig, Gaiman er en luring🙂 Det hadde gjort jula om denne kunne ligge under juletreet, kanskje jeg kunne… nei det kan man jo ikke..

  4. vaarloek Says:

    eller bare paa kino, om saa🙂

  5. Eple Says:

    Å! Jeg har gledet meg til denne filmen i snart to år, eller så.

  6. kvinnekongen Says:

    Vi får ta fram Nightmare before Christmas enn så lenge…

  7. vaarloek Says:

    åja, jajaja! jeg gleder meg til jul. mhm.

Legg igjen en kommentar

