Miss Swan

by

Miss Bunny Swan (Alex Borstein) får sine kicks gjennom sin enerverende oppførsel og å komme seg unna med det ved å spille på sin dumhet. Jeg er ekspert på å late som om jeg er dummere enn jeg er og jeg må innrømme at jeg får mine kicks av det selv noen ganger. Det er litt sjukt. Det er derfor jeg kneler av latter av denne sketchen. Og fortsatt når jeg ser en mann manne seg litt ekstra med tunge løft eller en powerful drill i hånda tvinger ofte Miss Swans enerverende, pipete stemme opp i hodet mitt og messer sitt mest klassiske utrop:

‘Ooooooooo! He look a like a man!’

Stikkord: , , , ,

Legg igjen en kommentar

