Relansér! Relansér!

by

Jeg ble flasket opp på The Bionic Woman reruns på slutten av 80-tallet. Hun har allerede fått sin egen hyllingspost, se her. Men denne dokka nådde aldri mine sfærer. Likevel, om gudene hører min bønn og denne dokka igjen blir å finne i butikkhyllene, vet jeg mange situasjoner hvor jeg kunne utfolde meg med å tilby L.W. nye utfordringer. Jeg skulle tatt henne fram på kontoret (jeg enda ikke har) mens de andre er ute å røyker, jeg skulle tatt henne fram når jeg er stuck i trafikken, hvis ingen andre enn jeg venter på trikken skal jeg ta henne fram for å utføre noen stunts der også.

Her er et lite gjensyn, bare for å minne om potensialet som ligger å vaker.

PS. Folk må slutte å fortelle små jenter at de ikke kan løpe like fort som små gutter.

Stikkord: , , , ,

Én kommentar to “Relansér! Relansér!”

  1. Imelda Says:

    Jeg ønsker meg en fembot-dukke!!!!!!!!!! Roboter er gøy.

Legg igjen en kommentar

