Stiletter

by

Kjære kvinnekonger. Endelig er sommeren her. Det er 20 grader i vannet, Sofienbergsparken er farlig tåkelagt klokken fem og noen av oss har jobbet opp en akseptabel tæn allerede🙂 Og det skal bare bli bedre!

Et lite hjertesukk har jeg: Jeg ergrer meg i misunnelse over de jentene som har karret til seg fotside hippiekjoler med tynne stropper. Jeg har ikke. Og jeg ergrer meg over at kommunen ikke tar ansvar for parkrydding.

Andre sesongbetonte ting er coctailparty og lårkorte, fargerike kjoler og stiletthæler. Yey! Men kjære venninner (eller veldig riktigtenkende mannlige venner), man må ikke undervurdere sin slagkraft i lårkorte skjørt og stiletthæler. Neste gang noen kommenterer din tøsaktige style, parér med følgende:

Hvorfor gjør det vondt å bli tråkket på av stiletthæler?
En kvinne iført stiletthæler utøver faktisk et større trykk mot underlaget enn en elefant – selv når den også står på ett ben! http://style.no.msn.com/article/24407

Så strutt, strutt, strutt og vit at du er et dødlig våpen!

Stikkord: , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

