Jack Johnson

by

Jack Johnson

Jack Johnson er høy, mørk, kjekk, miljøaktivist, Hawaiisk, musiker, filmskaper, sjokoladestemme, romantisk, ydmyk, poet, surfer, prosjekt: naiivisme.. Dette er stats som gjør seg godt overfor kvinnekongeriets panel. Vel.. glemte…gift i elleve år. Jack Johnson er helt perfekt. Jeg har en drøm om å emigrere til Hawaii. En beskjeden drøm. Jeg tar med meg Mr. Jensen min eks. som kjæreste. Han blir med som skalkeskjul. Han har Jack Johnsonbodd et par år på Hawaii selv og har mye til felles med Jack Johnson: Høy, mørk, kjekk, sjokoladestemme, musiker, surfer, kunstner. De kommer til å komme godt overens. Etter et par måneder er planen at Jeg og mr. Jensen er i dus med Jack Johnson og konen Kim. Vi blir til stadighet invitert over til Johnsons aristokratiske del av øya. Der leker mine barn med Johnsons barn og vi diskuterer jordas tilstand og hva vi må gjøre for å redde verden. Alt er bedagelig og fint, helt til mr. Johnson og jeg finner ut at vi ikke klarer å være to centimeter fra hverandre når vi er på tomannshånd…

NEI.. Hva i himmelens navn.. Dette er ikke Kvinnekongeriets prosjekt. Helt avsindig og håpløst hetero!!!

Jack

Jack Johnson, dagens kvinnekonge: Johnson synger mye om sin kjærlighet til konen Kim. Sammen har de opprettet Kakoafondet med tilhørende festival. Her trommer Johnsonparret sammen alle gode miljøvennlige krefter på Hawaii for å stimulere til positive synergieffekter. Når Johnson turnerer kan man søke om å få bli med på hans All At Once Volunteer Team. Det innebærer spesifikke privilegier og plikter. Man møter 90 min før konserten, gratis inngang, T-skjorte, og andre miljøvennlige artifacter. Plikter innebærer å sørve resirkuleringsstasjonene, gi ut informasjon om miljøarbeid, betjene vannstasjoner og The green area.

I disse dager sporter han albumet til Mason Jennings på sine nettsider. Han bidrar på sporet I love you (and Buddha too). Jeg skal sjekke dette ut, merker jeg. Elsker tittelen.

«Angel». Digg inn, kjære venn(inne):

Albums

  • Brushfire Fairytales (2001)
  • On and On (2003)
  • In Between Dreams (2005)
  • Sleep Through the Static (2008)

Soundtracks and EPs

  • 2000 Thicker than Water
  • 2001 Out Cold
  • 2002 September Sessions Pirate Looks At 40 and F-Stop Blues
  • 2005 Some Live Songs EP
  • 2005 Sprout
  • 2006 Sing-A-Longs and Lullabies for the Film Curious George
  • 2006 A Brokedown Melody Let It Be Sung Home

Stikkord: , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentar to “Jack Johnson”

  1. Imelda Says:

    Kakoa, Kokua, Kakao?

  2. kvinnekongen Says:

    Wanne go get mauid?

Legg igjen en kommentar

