Stand back superman, iceman, spiderman, batman and robin too!

by

supergran_bike150

Supergran

She makes them look like a bunch o ferries!

Morningene i mine barndomhjem var urokkelig de beste her til lands. Jeg og broren min fikk servert to skiver med n**a#ti og et glass melk til tre kvarter med kabeltvprimetime! For å si det rett ut: Vi kunne ikke hatt det bedre.

Da jeg måtte velge fem superhelter på facebook ikveld fallt valget på følgende.. Jeg er ikke helt fornøyd, altså. Jason and the wheelwarriors, She-Ra, Penny, Jem – Hvordan klarte jeg å la dem i stikken? Det er nesten så jeg angrer litt på set up’en min allerede. Men her er de i alle fall:

1. Spiderman
2. Xena
3. The Bionic Woman
4. Supergran
5. Phoenix

Supergran er dagens kvinnekonge!

Episode 6

Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

